Från en reatret...



                                            Det är ännu en ny dag att få vakna upp till!


                  Denna dag så lyser solen från en kylig förort till Stockholm
                  och jag är så glad att jag får vara med igen.
                  Sitter här och tittar i en pärm jag har här hemma med lite
                  texter som jag har skrivit genom åren. Å alla texter har jag
                  skrivit sen jag hittade det riktiga livet utan droger alltså...

                  Jag och min kära vän Marie var på en reatret tillsamman
                  den första jag någonsin va på..

                  Denna text kom då till mig..


                  Utan krav och måsten!

                  Tänk att få vara bara
                  utan krav och måsten
                  att ligga på sin säng
                  och tänka på ingenting
                  Att gå omrkring utan att
                  behöva säga någonting
                  att bara få vara
                  och att få lämna vardagen
                  där utanför..
                                       Tack för en underbar helg..



                 Å jag var ju så rädd för denna tystnad jag skulle få uppleva
                 jag som inte kunde vara tyst och var så rädd för vad som
                 skulle komma upp inom mig..
                 Men det gick så bra så jag har efter denna reatret varit på
                 flera andra reatreter och varje gång har jag fått lära känna
                 mig själv bättre och bättre..


                 "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0