Första dagen på vecka 20

  

    En enkel stol från en Pub i England..


 Jag verkligen gillade denna stol och det visade sig att den kom från en kyrka i närheten..

 Blev lite förvånad över att den fanns på en Pub så därför tog jag detta kort..


 Är så tacksam över att fått vakna till ännu en dag och en ny vecka..

 Tar denna dag som den kommer har inga planer för dagen förutom sjukgymnastik..

 Detta är så att säga min första lediga sommarlovsdag..

 Skolan börja inte igen förrän i mitten av aug..

 Och känner också en sån lycka över allt jag får vara med om..

 Igår så lyssnade jag på Annika Östbergs resa genom livet i en kyrkan..

 Fick också då tillfälle att tala med Tom Ahland som var där och filmade

 Annikas tal..

 Det är så fantastiskt "livet" för mig jag får vara med om så mycket idag..

 Att få vakna till fågelkvitter och solsken vad mer kan jag begära..

 Och att få tacka GUD för ännu en dag att få förvbalta..

 Det kom en vän på besök hem till mig igår bara så där helt appropå

 det är sånt jag gillar när folk är i närheten och hör av sig till mig..

 Vi åt en enkel lunch tillsammans..

 Jag sa också till honom att jag gillar spontana besök..

 Avslutade kvällen med en Allhelgonamässan med flera goa vänner..

 Vilken underbar dag..

 Så tacksam för allt jag får vara med om...


Alla är vi älskade och behövda...


 "bloggbiggans början denna vecka"









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0