Ett Gudabarn!!!!



                                            Livet det*ler* mot mig!!!


Jag är gudabarn

Ljus i ditt ljus

Frid av din frid

evig kärlek.

I djupet av mitt väsen

är jag den jag är

odelad och sann

ett med dig

ett med allt och alla.





Texten kommer från Margareta Melin.. Ur boken Tro ditt hjärta om gott..



Sitter här åter igen vid frukostbordet på balkongen..

Å tårarna kommer då jag ser upp mot himlen

upptäcker den första Svalan för i år hemmifrån..

Jag känner nu att lyckan är fulländad..

Dessa små seglare gör mig så otroligt lycklig så jag vet

inte riktigta vad jag ska ta mig till..

Jag blir precis som ett litet barn och tårarna faller ner på

mina kinder...

Hurra!  Hallelulja! Gud är så God..

Jag har fått möjligheten att få vara med en dag till

i livets skönhet..

Det är så juvligt att jag går nu här och sjunger och drömmer..

Vad mer kan livet bjuda på...

Allt jag får uppleva är för mig bara bonus en dag i taget...


Tack för livet och dess möjligheter...


"Bloggbiggan"

Vi är så värdefulla alla men en del kanske inte idag vet det..

Men så är det fakrtiskt..

Vi som lever på denna jord idag har någonting att tillföra...

*kramar om Dig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0