En Dag i Maj....

        Tyckte att denna bild är så fin....


 Jag sitter nu här och reflekterar över resan jag har fått vara med om..

 Ingenting är ju självklart för mig idag..

 Jag tar inte saker och ting för givet utan ser livet som en nåd idag..

 Och att jag fick denna möjlighet till att få komma till ett land jag alltid velat

 åka till sen jag var ett litet barn...

 Jag har kan man verkligen påstå att jag varit på en upptäcktsresa med en grupp

 och har fått uppleva delar av England som jag aldrig själv hade haft möjlighet till om

 jag inte gått i den skola jag idag går..

 Och att läraren delade med sig av sina upptäckter till oss i gruppen varan jag var en av dom..

 Har sett delar av England som är så historiska ända sen 1500 talet och att det finns delar

 kvar på så många olika platser "Ruiner" kloster, kyrkor, slott och olika museer..

 Vi har också besökt vackra trädgårdar och konsthanverk som stod placerade i Naturen..

 Jag känner mig som en otroligt lyckligt lottad människa..

 Men jag har också kämpat för att nå det liv jag idag har..

 Det är som sagt var ingen självklarhet utan jag har stundtals gråtit floder och känt en sån
  
 smärta över det som har varit.. 

 Idag så har jag lämnat så mycket smärta bakom mig genom att ha tittat på den..


 Känner att Gud är så God då jag gör det som är bra och rätt för mig...


 Ha en  underbar dag....

 "bloggbiggan"  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0