Början på något nytt....



                                           Början.....


             Har nu börjat att med att lägga focus på att bli en ickerökare..

             Det känns just nu befriande att inte ha ett tvång att gå ut och

             röka på balkongen denna morgon...

             Ska jag vara rikigt ärlig så finns det någonting jag saknar...

             Nu är det bara att stå på mig och inte släppa tanken på att

             vilja vara en icke rökare..

             Är så trötta på piller, plåster och tabletter..

             På mig funkar inte det  jag har försökt nu med allt och inget

             funkar på mig..

             Det handlar om att jag måste ta en djupt beslut inom mig..

             Och påminna mig själv att jag gör detta för min egen skull..

             Jag vet att jag kan har varit rökfri  i flera år tidigare..

             Och första gången jag slutade så behövdes ingen ersättning..

             Nu är det bara att fortsätta att vara rökfri en dag i taget...

              
             Kommer nu att göra ett uppehåll med skrivandet...


             Men kommer tillbaka en dag igen...

             Be gärna för mig...

                                                     "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0