Att få leva!!

  
             

                                        KÄRLEKENS ARKITEKT:                      

                                                                                                                                                                                                                                                                                         

                   Att Leva
  
          Är att få vara med
          Är att få möjligheten
          att se världen som
          den är
          att få vara medveten om
          alla delar i min kropp..
          
          Också att vara medveten
          om dom känslor som rör
          sig inom mig och kunna 
          hantera var och en..
          
          Att få andas och vara medveten
          om varje andetag.
          Är gåvor som jag har fått lära mig
          vara tacksam för
          Att höra skogens brus och fåglarnas 
          sång och se hur det grönskar överallt.

          Att känna ilska och sätta gränser
          har inte alltid varit så lätt..
          Men det är jag också idag tacksam
          för att jag kan..

          Att få älska någon annan är en gåva
          Att bara få njuta av livet och leva det
          precis som det är..
          Att slippa vara rädd och orolig.
          Att vara med sig själv och acceptera
          sin ensamhet är helt okej för mej.

          Tack för varje dag som jag får nåden att vara med....

          Gud är med mig..
                    

         "Bloggbiggan"                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0