Allting nytt!!!

Mats Westling - Perfekt
www.youtube.com            
                                          Allting är så nytt!!!







Även fast jag upplevt våren/försommaren nu i 58 år...

Så känns varje dag som ny för mig...

Det är ju faktiskt så att varje dag är ju en helt ny dag

som jag aldrig någonsin har fått uppleva..

När jag så tittar ut på blommor blad och gräs är även

de nytt för i år...

Det växer ju aldrig upp gamla löv eller blad ej heller

gamla blommor...

Det lägger sig ej heller gamla moln på himlen..

Det föds aldrig gamla barn eller djur..

Det kläcks aldrig gamla fågelägg, hönsägg.. etc..

Och varje dag så är det en ny dag och jag får möjligheten

att få vara med och se och upptäcka nya insikter varje dag..

Är inte livet underbart??

Livet har så mycket att ge bara vi har förmågan att se och ta emot..

Visst kan det ibland vara tunga dagar i livet men så är det..

Det finns ju bara ett sätta att (försöka) se på det och acceptera..

Det kommer ju alltid något gott även om det ibland kan ta tid...




Jag lämnade i börja en länk till en underbar låt "Perfekt" jag blir

alltid så glad då jag lyssnar på den...

Lyssna gärna på texten...


Vi är alla älskade precis som vi är...

Kärleken är störst av allt i livet....



"Bloggbiggan"











l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0