Vid lugna vatten....

       Havets brus....


                       Att få sitta och lyssna på havets språk får var och en att känna lugn...

                       Titta på när vattnet slår mot stenarna

                       får lugnet i mig komma...


                      Längtar nu till havets kluckande ljud

                      få sitta vid strandkanten och bara vara

                      det betyder så mycket för mig..


                   

                      Har kommit in i en ny fas i mitt liv...
                       
                      Har börjat gå på gym

                      Jag som aldrig trodde att jag skulle gilla detta
 
                      men känner att jag dras dit..
  
                      Vi går i cirkar så inget hinner bli tråkigt utan allt känns bara
       
                      roligt.. Tränar i 30 minuter och sen blir stretching av muskler i 

                      ca 15 min..  Jag känner nu att jag dras dit..

                      Det känns nu enklare att träna än att ta en långpromenad..

                      Och det bästa av allt är ju att min muskelinflammation håller 

                      på att släppa.. Hallelulja för det..

                      Det blir bara bätter och bättre var för dag...



                       Så mitt tips idag.... Besök ett träningslokal.... Du kommer att känna dig nöjd 
                       med dig själv när du går därifrån.. Det är inte fel att röra på kroppen oavsett
                       ålder, vikt, kön, eller flås....



                                            "bloggbiggans" tankar  för idag...   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0