Väntan> Längtan = Lyckan.....

                                      

              Väntan, längtan = Lyckan...                  


      Nu så både väntar jag  längtar  

      på både våren sommaren och svalorna..

      Värmen och solens strålar ska få göra

       mig varm och lycklig..

      Snart få får jag sitta på min balkong
 
      på morgonen och se ut över himlen

      njuta och bara få vara 

      å åter igen få upptäcka svalorna 

      när dom landat i vårt land igen

      Då är lyckan för mig fullkomlig..

      Att få ha den längtan gör mig både

      glad och lycklig

      Väntan och längtan på svalorna...

      Hallelulja säger jag bara... 

        
      Väntan > längtan> är för mig Lyckan...

                                  kärlek och omtanke...

                                  "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0