Dagens blomma.....

  Blommande blommor....


            Dessa blommor har nu blommat sen i jan i år..

            Och det känns som om jag ville ta efter..

            Jag skulle också så gärna vilja blomma både på

            insidan o utanpå..




            Men om jag ska vara riktigt ärlig så känns det inte

            så just nu..

            Det kommer till mig känslor från tidig barndom att

            jag känner mig både ensam och övergiven.

            Smärtan över att jag aldrig som barn blev varken sedd

            eller bekräftad kommer stundtals till mig o tårarna 
      
            tränger sig fram och rullar ner för mina kinder


            Får också en sån längtan till min ursprungsfamilj
 
            jag skulle så gärna vilja bli liten och omhändertagen

            av en mamma och pappa.. 

            Är glad att jag fick vara den 3:dje syrran som blev 
                
            sedd av mina syskon...



            Ja så kan det kännas ibland..

            Men jag vet att jag idag inte är ensam..

            Jag måste idag acceptera att det var ju så då.            
            
            Har fått lära mig att hantera dessa känslor idag..

            Jag har också en sån tur att alla mina sykson lever

            och är så tacksam att jag kan ringa dom då det känns

            tufft och tungt ..




            Nu så ska jag bekräfta mig själv genom att ta med

            ryggsäcken och åka och träna..


            Är så tacksam att jag har fått lära mig att vara en vuxen
  
            människa som inte behöver bedöva det som kommer till 

            mig idag...


            Kärlek och omtanke till Dig och Mig o Alla Andra..   

                         "Bloggbiggan"s tankar för dagen..         



Kommentarer
Postat av: Britta

Saknar dig och dina inlägg. Varför skriver du inte? Kram Britta

2010-04-10 @ 09:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0