Tomhet....

                                    


                                      Ibland så känns det bara så tomt...
                                       
                                      Det känns som jag behöver ge mig själv
                                      
                                       någonting....

                                       Men jag vet inte idag vad.. 
                                       
                                       Känner mig också så begränsad..

                                       Tänker då på mina dagliga långpromenader

                                        som min inflammation begränsar....
                                           
                                        Men tack och lov den håller på att ge med sig..

                                        Sitter här med öppet fönster och lyssnar till fåglarnas

                                        kvitter och solen lyser in genom fönstret..

                                        Är så tacksam för att jag har ett hem...

                                        Att jag just nu har gjort det rent och fint...

                                        Att jag får äta mig mätt varje dag..

                                        Inga stökiga människor som ringer på min dörr..

                                        Jag lever ett så fridfullt liv...  

                                        Är så tacksam för allt det jag har

                                         och allt det jag slipper idag....



                                Ha en solig dag.....  " Bloggbiggan"
















                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0