Tillbaka blick.....

        

                                                         Från bedövad till ett liv....


                                                           Som barn fanns jag

                                                           Som tonåring var jag bara

                                                           Som ungdom flöt jag omkring

                                                           Som vuxen överlevde jag

                                                           tack vare alkoholen o drogen


                                                           Som medelålders kvinna fann

                                                            jag det verkliga livet

                                                            utan alkoholen o drogen


                                                            Idag älskar jag livet

                                                            och har funnit en mening

                                                            med allt jag har gått igenom

                                                            och inom mig finns ett sorgset

                                                            litet barn

                                                            som jag idag får ta hand om

                                                            det lilla barnet som fick mig fly

                                                            och stänga av det jag kände..

                                                            Det lilla barnet finns men det styr

                                                            inte längre min dag...


                                                            Att gå bedövad genom livet
                  
                                                            slipper jag idag

                                                            För jag vet att jag har ett val..

                                                            Jag vill tacka livet för det jag har....

               

                                                     "Bloggbiggan"

   Min tro bär mig genom livet idag.. 
Och även här har jag valt att tro på det goda... Tackar gud för allt..
   
                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0