Tankar om Espens ord....

   

Snön håller på att smälta och idag så vill jag njuta av solen..


Sänder några tankar från lille

Espen 6 år...



När mormor var ung var hon en kvinnosakskvinna.

Men sedan gifte hon sig med morfar som var

trädgårdsmästare och då kan man säga

att hon blev grönsakskvinna....


Dessa tankar tyckte jag så mycket om

så jag var tvungen att dela dom med er...

Det kanske ligger lite i det lille Espen

säger...





Att många blir som den vi gifter oss med

så var det för mig en gång i tiden...

Mina vänner bytte jag ut

och hans vänner blev mina.

Mina vänner släppte jag helt

och hållet..






Men idag har jag byggt ett eget kontaktnät

 av goda vänner..

Det var min tanke om denna text..


  

Ja så kan det blir ibland... 

.



                " Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0