Solsken...

     Kan det finnas hinder???


       Hindren på min väg hjälper mig att utvecklas och mogna....

       Många hinder som bromsat mig 

       ger mig idag chansen att se den

       den jag egentligen är....

       Jag har varit modig som vågat titta på mig själv

       Det har blivit en och annan tår

       Ensamheten har varit svår

       Jag är inte ensam....
      
       Tiden jag får är min idag..

       Är så lycklig för allt jag har...
   

                                                             SOLEN LYSER SOM GULD FÖR KÄRLEKENS SKULL....
       
                                                      "bloggbiggan"
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0