snö...

   

                               Små lätta snöflingor!!!


     Idag så faller det små lätta snöflingor utanför mitt fönster..

     Dom lägger sig tätt på marken
    
     för att snart smälta bort  för att sen bli till vatten..


     Är så glad att vi människor inte kan bestämma hur vädret

     ska vara från dag till dag..


      Det jag kan bestämma från dag till dag 

      det är ju hur jag möter livet...

      Idag har jag bestämt att jag vill leva
   
      med ett hopp och en tro på Gud att

      jag ska få den kärlek jag är värd...


     Tack för att jag fått ännu en dag att ta vara på...



    .....Min uppgift idag blir att sprida kärlek där jag går......    Vad blir din?????

                                                      "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0