Skoldax....

                               

                                        Skolan...

Denna dag börjar skolan för mig igen..


Jag började med att dansa ur min säng och sprang nästan in till köket
för att göra min frukost..

Smärtan har faktiskt tagit upp en del av min liv..
Mina dagliga promenader har jag inte kunnat genomföra...
Men jag har ändå varit ute och gått så länge som benet har tillåtit detta..

Jag har varit lyhörd för smärtan i benet..

En muskelinflammation gör ont och det har satt mycket stopp för mig..
Sjykgymnastiken har varit givande (vilket jag inte ens trodde på).
Har ett litet träningsprogram jag gör hemma dagligen också..
Sjykgymnasten sa att detta med muskelinflammation kan ta sin tid.
Tålamod är ju någonting som jag behöver jobba på hela tiden..

Men jag vet innerst inne att en dag så kommer jag att vara återställd..
Ber varje dag om hjälp och att inflammationen ska bli bättre.
Å så blir det en dag i taget..

Så denna dag tar jag mig åter till skolan, har saknat den under tiden som jag
varit hemma och stapplat med mina kryckor..
Jag tar fortfarande en dag i taget
idag är det denna dag som gäller.
Skolan väntar på mig o jag längtar dit..

Kärleken til livet flödar inom  mig...
Tack Gud för du finns för mig...



                                      "Bloggbiggan"  elev för en dag 













      Gysingen Folhögskola.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0