På väg.....

   Uppifrån..



                                  Att se jorden från ovan får mig att inse hur liten jag är på den jord..

                                  Jag har ju en längtan att få vara på väg någonstans..

                                  Den här årstiden gör mig lite deppig

                                  har en längtan att få hålla någon i hand

                                  och någon att krypa in hos och få tröst

                                  Det är samma sak varje vår och år

                                  Men det är ju inte så konstigt fåglarna kvittrar

                                  och vill para sig och få ungar

                                  Det väcker ju även liv i mig som är en dam 

                                  med en längtan att få leva i tvåsamhet...

                                    
                                  Men det är ju bara att gå vidare i livet och ta det

                                  för vad det är..

                                  Göra det som är bra för mig..

                                  Det som är bra för mig vet ju bara jag

                                  och det kan inehålla någon timme på gym

                                  gå på ett möte och träffa vänner som är

                                  på samma resa som jag....

Detta är mina tankar för idag..

                                            Det känns lite tomt efter ha haft en vän här i helgen...

   

                                                     "Bloggbiggan"
                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0