Nya tiden...

  

                                           Varje morgon är det nya tider..

                                   
                    
                              Varje dag jag vaknar upp så är det ny tid
                              
                              dagen jag möter får jag göra vad jag vill av..

                              Har inga som helst krav eller måsten att göra

                              men jag saknar ibland att ha ett arbete att gå till

                              som kan ge mig ett lönekuvert..

                              Börjar bli less på att leva på marginalen

                              Vill vara klar med att jag inte klagar på det jag idag

                              har..

                              Jag har allt en människa kan behöva men känner mig

                              ibland ekonomiskt begränsad..

                              Min stora önskan idag är att få ett arbete där jag kan både

                              tjäna pengar och trivs att få arbeta med..

                              Vill arbeta med kvinnor som har haft det jobbigt

                              det skulle vara spännande att få arbeta med både
  
                              yngre o lite äldre kvinnor..

                              Jag ber om att det ska komma ett sånt erbjudande till mig..

                              Och jag besitter en stor tacksamhet och glädje till livet..

                              Jag får varje dag tillfälle att få uppleva den nya tiden..

                              tiden som ingen beganat någonsin inte ens jag...


    
                                 Mina tankar för idag.. "Bloggbiggan"      

                              Störst av allt är kärleken..


                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0