Inre...



                                                     I mitt inre vilar jag


       

              Här lyssnar jag till mitt hjärtats röst

              Tar den tid jag så väl behöver

              Kan endast då endast förstå

              mig själv och mina behov

  
              Ensamheten har för mig varit skrämmande

              eftersom jag alltid känt mig ensam

              utan kärlek och bekräftelse

              sen jag var ett litet barn


             Äntligen så kan jag både känna och förstå
   
             att jag är inte ensam 

             och ensamheten är inte farlig

             fast den har alltid skrämt mig

            såååå

           
            Kan fylla det med vad jag vill

            Jag är sedd älskad och bekräftat

            Det vet jag....

            I mitt inre finns det tomrum

            som jag idag behöver fylla..

            Gud finns med mig varje dag..

            I mitt inre får jag vila...   

                                              

                                                "bloggbiggan"   Tankar om ensamhet...

               
            
            
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0