Tillbaka igen...

    Hejsan igen!!

Nu är jag tillbaka till verkligheten igen..
Har haft helt underbara dagar nere i Skåne..
Och jag längtar tíllbaka ner dít igen.
Jag har varit på så många olika ställen och platser..
När jag går där nere så känns det som om jag
upptäcker nya platser och nya människor hela
tiden..
Jag känner mig helt ny och ingen som känner
mig sen förr och inga platser som jag har dåliga
minnen ifrån..
Ja det är som om att få upptäcka ett helt nytt liv..

Men jag är också tacksam för att jag har denna möjlighet
att få resa och upptäcka vad livet har att erbjuda mig.
Det finns ju visslerligen även här i Stockholm men det
känns som om jag varit på dom flesta ställen..
Även fast det inte är så men jag känner att jag vill
börja om på nytt någon annan stans..
Jag lämnar över min längtan till Gud så får vi se hur det blir..

Jag har också rötter i Malmö och det kanske inte är så
konstigt att jag har den längtan dit..

Och idag så ringde det på min lur och det var en släkting
från Ångermanland som vill att jag också kommer dit
och hälsar på..
Ibland så blir jag kluven för jag älskar också den trakten..
Å där har jag också vissa rötter..

Ja det är så viktigt med rötter och veta var jag kommer
ifrån.. 

                       "bloggbiggan"     tankar idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0