Sprida hopp o kärlek...

 

                                                     Hejsan!!

                         Idag ska jag tillsammans med mina vänner från "CaMaBi"
                         gå till häktet och sprida hopp om ett annat liv och få
                         ge kärlek och varma ord..
                         På eftermiddagen så ska vi hälsa på kvinnor vi träffat
                         inne på anstalten..
                      
                         Jag känner att jag verkligen passar in i denna del
                         av trasiga människor..
                         För jag har ju själv varit där dom idag befinner
                         sig..
                         Det känns både gott och meningsfullt att få göra
                         detta..
                         För ingen människa vill ju egentligen sitta inlåst
                         men det är oftats en konsekvens av missbruket..

                         Idag är jag glad för allt jag slipper..
                         Och att få ge det jag själv har fått är
                         ju en otroliga gåva..

                         "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0