Solens sken..

    Naturens egen skapelse..

Denna dag är en dag att minnas och inte glömma det som finns utanför mig..
Jag ska lägga focus utanför mig en dag som denna..
Se det som finns runt omrkring mig..
Allt det vackra som skapelsen har gjort alldeles själv..
Här har vi människor ingenting kunnat uatn bara få andas och se allt det vackra..

Djuren sköter sig själva och föder upp sina barn.
Blommorna som kommer ur jorden och blir till vackra färgglada kronor..
Som vi om någran dagar kan plocka och sätta i vaser på våra midsommarbord..
Ja livet har så mycket vackert att bjuda på..
Fåglarna som sitter utanför min balkong och sjunger..
Är som en riktig öronfröjd..
Ha en underbar dag..
Snart är midsommaren här hos oss alla..

                   "bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0