Sol sol....

Sven Ingvars - sommar och sol är det bästa jag vet (Med text)
www.youtube.com


                                          God morgon denna vackra dag...

    Idag så skiner åter solen och vi får njuta av livet..


                                                      Tomma tankar!!!

   Det flyger en massa tomma meningslösa tankar genom mitt huvud.
   Jag slår på mig själv för att jag inte fixar det jag trodde skulle vara
   så enkelt.. "sluta röka"
   Jag känner mig så fast i detta beroende jag är rädd för att sluta just
   nu...
   Jag går och väntar på en operation som jag är nervös inför..
   Det är så jobbigt att få gå i ett ingemansland och bra vänta på att tiden
   ska går fram tills dess opertionen blir av...

   Tobaken/cigaretterna är just nu som en god vän fast jag vet att det inte
   är så bra tröst..
   Är rädd för känslorna som kommer att komma upp..
   För jag vet vilka känslor det är i daxläget..
   Det handlar om ensamhet och övergivenhet...

                                                                     "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0