Ny dag igen....

    Så kan det också vara....

Idag skulle jag helst av allt vilja dölja mig bakom en dörr..
där ingen kan se att jag forstsätter mitt rökande trots
att kroppen skriker om att jag bör lägga ner..
Det finns folk som ber för mig just idag att jag ska få kraften
och vilja att lägga ner detta skit som det är för mig..

Jag känner att jag fastnat i ett eget fängelse (beroende) av
detta gift...
Min tanke säger mig att jag ska lägga ner detta och kroppen
likaså..
Men beroendet har tagit över mina tankar och vilja helt.
Bara för idag..
Jag ber om att få modet att släppa taget...
Jag är så rädd för att bli så ensam...
Fast jag vet att jag aldrig är ensam..

Jag kämpar för att släppa taget...

Det var mina tankar för idag...    "bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0