Midsommar dagen...

      Dagens Ros!

Va med på en akvarell kurs förra sommaren..
Det var ju första gången som jag försökte att måla en blomma..
Tyckte faktiskt att det var roligt att få vara med på denna kurs..
Att prova på något nytt i mitt liv är utvecklande för mig..
Vi var tillsammas några kvinnor i flera dagar på en ö vid Mälaren..
Jag gillar och göra sånt jag aldrig tidigare brukar göra..

Jag kommer så väl ihåg lektionerna i skolan då vi skulle teckna/måla
jag hade ju såna krav på mig själv att jag aldrig ville måla, för
jag tittade ju alltid på hur andra målade och tecknade och tyckte
ju att alla andra gjorde bättre alster än vad jag kunde göra..
Så jag har ju aldrig fortsatt med detta, som jag idag tycker är
roligt att få göra och då också tillsammans med andra..
Jag tiderna förändras och jag likaså..

Allt går om man bara vill...

                                Ha en fin dag.... "Bloggbiggan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0