Hej...

     Dagens Ros!

Vill ge dig dagens ros fann denna ros på Folkets Park i Malmö.

Dagarna går och jag blir bara äldre och äldre..
Och inte bara det jag blir också klokare och klokare..
Förstår mer och mer och kommer till fler och fler insikter..
Jag växer som människa för var dag som går..
Och vad har ålder egentligen för mening?
Jo!   Kanske är det så att vi blir bara äldre och klokare.
Jag går nu mot min 60 års dag.
Jag har tidigare haft såna problem med min ålder tycker
att jag kastat bort så många år av mitt liv (fast egentligen
så är det inte bortkastat.)
Jag har idag erfarenheter som ingen kan läsa sig till varken
på högskola eller universitet..
Jag har gått den hårda skolan som många inte ens överlever.
Får vara tacksam för den tiden som jag fått vara närvarande
och nykter en dag i taget..

Jag sitter här framför min dator och det kommer lite tankar och
ord ur mitt huvud som jag gärna delar med mig av..

Tack för att du läser det jag försöker att förmedla..

                 "Bloggbiggan"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0