Fotarbetet....

Kramsången
www.youtube.com
Mer på www.jamba.se 

God förmiddag mina kära vänner!!!

Jag nu så är kampen igång igen för att sluta röka..
Jag håller hela tiden på att förhandla med mig själv
att visst kan jag fortsätta och röka några dar till.
Men jag har ju en sån hosta  å kroppen säger ifrån, 
  
och min vilja vill något annat..
Det är just nu så svårt att inte köpa cigg..
Jag vet också att jag ska operera in titanskruvar nu
i Juli och då får jag absolut inte röka..

Men nu är det bara promenader och cykling som gäller
eller att gå på möten..
Vara med människor och inte tänka för mycket på ciggen..
Snacka om att det är ett gift och ett beroende som styr
mitt liv som jag inte vill ska finnas med mig...

Men för övrigt så har jag också ett val det vet jag..

Ha en fin dag alla....

                          "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0