Färsk morgon!!!

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D5i22OZmvXy0&h=5647f

         

                                                  Ny morgon som jag har fått vakna till...

                                                         Omsorg och själavård...

                                             Sedd av Dig vågar jag
                                             passera porten
                                             till det ännu inte levda
                                             Med en enda förvissning
                                             Att ett land
                                             ska visas för den
                                             som vågar uppbrottet..
                                                                                        Erland Svennungsson; Ömhetens sakrament.


                                             Tycker att denna text säger så mycket..

                                              Sedd av någon annan så kanske vi vågar
                                              bryta upp gamla mönster och finna nya
                                              stigar i livet..
                                              Har gått flera år med en själavårdare som
                                              fått mig att öppna upp det som jag har begravt
                                              långt ner inom mig..
                                              Har aldrig förstått att jag har behövt att röra i det
                                              gamla och barndomsminnen som satt spår genom
                                              hela mitt liv.
                                              När jag fick tag i gamla förorätter så var det klart
                                              väldigt smärtsamt men idag är jag glad att jag
                                              inte behöver vara rädd för det som varit..
                                              Idag så bär jag på den smärtan men den gör inte
                                              längre ont inom mig...
                                              
                                              Är så glad och lycklig att jag lagt allt som varit
                                              destruktivt i mitt liv bakom mig..

                                              Kärlek och tankar till dig som läser detta...


                                              "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0