Dagen före...

                                            
                                             Nu så ska jag åka på semester några dagar...

                                             Och det kommer jag ha ifrån min blogg också..
   
                                                  

                                              Måste ju få berätta att jag fick ett samtal från
                                              Malmö igår från en kvinna..
                                              Det som förvånade mig var att hon ringde för
                                              att en man som bor där frågade efter mig 
                                              han undrade när jag skulle komma ner till Malmö
                                              nästa gång???

                                              Förra året då jag var där nere så tog jag mig tiden
                                              att sitta och samtala med honom.
                                              Och jag visste ju också att han har ett tufft liv
                                              kände att jag drogs till honom och vi samtalade
                                              jag berättade för honom om mitt liv och min väg..
                                              Och tydligen så sa jag något som fastnade hos honom
                                              det känns som om jag har någonting jag kan få ge bort
                                              igen....
                                             
                                              Men idag så aktar jag mig noga för att ingå i ett
                                              förhållande där det kan finns någon form av missbruk.
                                              Visserligen så finns en stor längtan inom att få träffa
                                              en man..
                                              Vet inte idag hur det är med denna man så vi får väl se
                                              hur det kommer att gå...
                                              Men en viss spänning finns ju det kan jag inte neka till..


                                              Avslutar dessa rader med en text från psalmboken 217:2

                                                                Läk mitt öga att jag ser
                                                                hur du är i det som sker
                                                                Där jag bäst behöver dig
                                                                är du allra närmast mig...



                                               Ha nu riktigt underbara dagar..
                                                           Det blir nu uppehåll två veckor.. Vi hörs..

                                              "Bloggbiggan"
                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0