Tankar....



                                               En ny dag är på G...

        
                    Fick i veckan mina papper från stadsarkivet om min ungdom..
                    Jag fanns registrerad inom barnavårdsnämnden och kriminal-
                    registret..
                    Satt här igår och läste om mig själv och alla skriver så gott om
                    mig..
                    Men tyvärr som ung 17 åring så hade jag inte förmågan att ta
                    emot den hjälp som fanns till hands..
                    Som tonåring så skulle jag fixa allt själv var så att säga odödlig..
                    När jag ser och läser detta så gör det så ont i mig att jag inte hade
                    den insikten och förståelsen..
                    Men är idag tacksam för det jag idag har och idag kan jag be om hjälp
                    när jag inte fixar mitt liv..
                    Andvänder mig att livlinan som finns..
                    Är så glad för det liv jag har idag..

                    Gud är så god som ger mig en dag i taget att få förvalta..


                                       "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0