Tankar kring livets vägar...

    Bilden togs på Sandhamn....

                                           Det finns så många långa o korta vägar vi kan gå...
                                           Både inom oss och utanför vår kropp..
                                           Jag är på en livets resa genom gator och torg.
                                           Och inombords
                                           på livet stig möter jag både rädslor och backar..
                                           Tomheten i mitt hjärta och hålen på gatan...
                                           Saknaden efter att få leva med någon annan men samtidigt
                                           en stor rädslar för en relation..
                                           Hur ska jag kunna älska någon annan som har älskat förut
                                           Hur ska jag själv kunna älska någon annan än den jag alltid
                                           älskat..
                                           Hur och varför är det så många rädslor som kommer
                                           och alla dessa tankar kring livets väg..
                                            
                                           Var finns den människa som känner som jag...
                                                  
                                                                   "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0