Sommardag....



                                                              Söndags sommar dag...

                        Denna dag så har jag hunnit med ett möte med vänner i gemenskapen...

                        Och ännu en dag med läkning i munnen..

                        Jag förvånas över att jag inte har mer ont än vad jag har idag..
  
                        Bad tandläkaren skriva ut citodontabletter för jag var ju så rädd

                        om jag skulle få värk i munnen efter operationen men tackar Gud

                        idag för jag har inte behövs att andvända dessa tabletter så jag ska

                        imorgon gå ner till Apoteket och se om jag kan få tillbaka pengarna
 
                        och lämna tillbaka dessa tabletter...


                        Jag låg här i går kväll och mina tankar kom om jag skulle ta en tablett

                        för jag hade ju så svårt att somna..

                        Å min hjärna vet att dessa tabletter kan göra mig lite såsig och jag kan

                        fly bort för en liten stund...

                        Men jag är så glad att mitt förstånd tog mig tillbaka till verkligenheten

                        varför ska jag leka med min sjukdom om jag inte behöver...

                        Jag känner här och nu att jag är väldigt inpulsiv och jag måste stoppa

                        mig själv hela tiden...

                        Mitt beroende kommer närmare och närmare mig stundtals..

                        Det är precis som om jag inte här och nu vill ta ansvar för min sjukdom

                       och vill fly bort från verkligheten...

                       Så nu gäller det för mig att vara på min vakt...

                       Vara uppmärksam på vart mina tankar och impulser vill styra mig....


                       Ja det var mina tankar bara för idag....


                                            "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0