Sommar...



                                                       Hejsan!

      Nu så har jag varit på landet några dagar och njutit av livet..
      Har fått upptäcka nya platser och nya människor och nya möten
      som berikar mitt liv..

      Har fått vara mitt i naturen med dess skönhet och växlighet..
      Har också låtit vinden smeka min kropp och färga den en aning..
      Passade också på att slänga mig i havet och låta vattnet smeka
      alla kroppsdelar..
      Simmade också och på så vis så fick jag röra alla kroppsdelar
      utan att känna någon som helst smärta.
     
      Har fått möjlighet till många goa samtal om det jag gör för
      andra människor..
      Träffade ett helt underbart par som var ungefär som mig då det
      gäller att få finnas till för andra..

      Har också hunnit med en båttur över till Eckerö..
      Kom tillbaka alldeles slut efter havsturen...
      Och kinderna kändes varma när jag gick till sängs trött och slut..
      
      Är så tacksam för allt det vackra jag får ta del av..

                                    "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0