Sol vind och vatten...

    

                                          Packar min ryggsäck!!


                 Gör i ordning lite mat för att ta med på dagens utflykt.
                 Ska dagen till ära ta en båt vid grand hotel ut på böljan
                 den blå till vår underbart vackra skärgård..
                 Vi har nu blivit ett gemensamt gäng som bestämt oss för
                 att fara tillsammans till Sandhamn. 
                 Dagen bjuder också på så vackert väder..

                 Känner att jag vill ta del av det som livet erbjuder..
                 I veckan så tog jag mig iväg till dansgolvet själv..
                 I går så var jag nere i Kungsträdgården och lyssnade på
                 Tomas Di leva.. 
                 Avslutade lösdagskvällen med en glass på Fjällgatan...
                 Jag njuter av livet här och nu..
 
                 Det känns så befriande att slippa nikotintaggen en dag i taget..
                 Idag blir det 4.e dagen utan..

                 På tisdag när jag ska sätta in titanskruvar har jag varit fri från
                 mitt beroende i 7 dagar...
                 Är så glad att få känna mig fri och leva mitt liv utan beroende
                 av någonting giftigt....

                         Ha en god dag du som läser mina rader..
                             Sänder dig massor av kärlek... 

                                     "Bloggbiggan"    
Birgitta Kotten Johnsson

Birgitta Kotten Johnsson God lördagsmorgon.... Sänder en vacker morgonsång.... Det finns tid för försoning... Jag tror på friheten jag lever i... Sol vind o vatten djupa hav...

www.youtube.com
Ännu spelar syrsor till vindarnas sus Ännu rullar kulorna på skolgårdens grus Och än strålar solen på brunbrända ben Ännu ruvar fåglarna fast timmen är sen Det finns tid till försoning innan dagen är förbi För jag tror, jag tror på friheten jag lever i Och är det inte verklighet så dr...
för ungefär en minut sedan Endast vänner · · · · Dela
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0