Saknaden...



                                                 Tobak o nikotin saknad!!!
  


     Just idag så känner jag saknaden efter att få stoppa något i munnen..
     Känner också hur jag svettas ut nikotinet i kroppen..
     Och visst värmen gör ju sitt också..
     
     Samtidigt så känner jag att för tillfället en så kort stubin..
     Blir sur och arg på det mesta.
     Ska ut med en vän till stranden och jag skulle då göra mig en sallad
     helt plötsligt så står jag här och vet inte vad jag ska ha i salladen
     fast jag har allt jag behöver hemma..
     Helt plötsligt stod jag bara hand fallen...
     Men jag gjorde en sallad i alla fall..
     Kokade lite kaffe med och skulle hälla upp lite mjölk i en glasflaska
     när jag öppnar mjölken så hade jag köpt gammal mjölk som var sur..
     Snacka om att jag gick igång på denna affär som sålt denna mjölk..
     Fast kom ju på att det ligger ju på mitt ansvar att kolla datumet när
     jag köper mjölk..
     Så släppte harmen till den äffaren och insåg att felet var mitt...

    Jag så kan det ibland gå när jag inte är uppmärksam på vad jag köper...


    Mina tankar för dagen.. 3:e dagen rökfri..... Bra Bloggis- gittan!


                     "bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0