Nya beslut...

                                    Ja nu börjar en ny tid i mitt liv...


                      Har idag åter igen tagit nya beslut och denna gång så ska jag inte
                      falla tillbaka...
                      Nu handlar det om att bara stå ut några dagar..
                      Det kommer att bli både tomt och tråkigt det är jag medveten om
                      jag kommer också känna en viss saknad..
                      Men jag har ju en stor andleding till detta beslut..
                      Jag ska på tisdag sätta in titanskruvar i min mun..
                      Å det kommer i slutändan att ge mig helt nya tänder och utseende,
                      och jag kommer att kunna tugga ett äpple igen....

                      Jag har varit så nervös för denna operation men har nu pratat med
                      flera vänner om denna operation och förstår att jag målat upp en
                      alldelses för stor operation i min skalle..
                      Det finns ju inget att vara rädd för..
                      Visst kommer det att kännas men jag kommer ju inte att dö...

                      Jag är så glad att jag tagit tag i detta och talat med människor..
                      Nu så har jag bara kampen med rökat kvar..
                      Och operationen gör att jag inte bör röka och det är själet
                      till min kamp idag...
                      Varför utsätta mig för en komplikation när jag kan slippa..
                      Och läkningen kommer att bli mycket bätter..
                      Inte heller glömma är att mina lungor får nu äntligen vila
                      å jag kommer att återfå luktsinnet och konditionen...

                      Alltså bara positva andledningar som följer med att sluta jag 
                      kommer också att spara pengar...

                                 
                                                "bloggbiggan"
                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0