Ny dag!!

    


                                         Här kommer en psalm text jag tycker är så vacker!!


                                                     Må din väg gå dig till mötes.

                                         Må din väg gå dig till mötes och må viden vara din vän
                                         och må solen värma din kind och må vinden vara din vän
                                         och må regnet vattna själens jord och må Gud hålla hålla
                                         dig i sin hand..

                                         Jag känner att denna text berör mig så inombord..
                                         När det ibland kan kännas tungt och svårt kommer
                                         denna text till mig och genast så lättar det inombord..

                                         Jag går här i väntas tider och operationen börjar nu att
                                         närma sig mer och mer.
                                         Jag måste samtidigt få erkänna att jag är lite bervös inför
                                         denna operation..
                                         Ska äntligen få in titanskruvar i överkäken som har varit
                                         en dröm i många år..
                                         Ser fram emot att kunna tugga ett äpple igen..
                                         Och att slippa att tänderna ibland kan glappa.
                                         Men det är trots allt nervöst också.
                                         Går här i ingemansland och väntar på att det ska bli den
                                         20 juli när det ska hända..

                                         Hittar på olika saker att göra varje dag så att operationen
                                         inte får för mycket fokus...

                                                                           "Bloggbiggan"  

Birgitta Kotten Johnsson                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0