En tankedag...

 

                                                     Hemligheterna!

                Jag har nu haft en del hemligheter som kunde ha fått mig
                att gå tillbaka till mitt gamla liv..
                Men jag tackar Gud för att jag igår talade om denna hemlighet
                som kunde leda mig tillbaka till helvetet...
                Förstår att jag just nu är inne i en återfallsprocess..
                Fast jag inte medvetet vill tillbaka så finns sjukdomen på vägen
                och jag är så impulsiv här och nu..
                Jag måste nu jobba för att mitt förstånd ska få ta makten över
                mitt liv..
                Å inte ledas av mina impulser...

                Hade också ett samtal med en kvinna som vägleder mig i mitt
                tillfrisknade.
                Jag är en sån självrådig människa som vill styra upp allting själv
                och tycker att jag klara det..
                Men för fösta gången så insåg jag att jag inte fixar detta ensam.
                Jag som nu går mot mitt 10:e år som jag varit ren och drogfri..

                Ber nu varje morgon om vägledning och att få släppa taget om
                min impulsivitet...
                Ta min vilja och mitt liv vägled mig i mitt tillfrisknade..
                Bara för idag och en dag i taget..


                                    "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0