En sommarbild....

        Stockholms natt....

                                       Bilden är tagen vid slussen i Sthlm en sen kväll för någon vecka sedan..
                                       Fick så ett ryck och tog mig över till Gröna Lunds dansbana..
                                       Hade en underbar kväll då jag fick dansa mycket..

                                       Jag är glad att jag mig dit alldeles ensam..
                                       Men vid dansbanan var jag ju absolut inte ensam..

                                       Idag så börjar då en ny dag med  nya möjligheter..
                                       Ska dagen till ära träffa en kvinnlig bekant som är
                                       i Sthlm och hälsar på....
                                       En mycket god vän från Malmö det är så roligt då människor
                                       ringer och vill träffa mig..
                                       Jag känner mig idag värdefull som människa.

                                       Fast idag är jag ju fortfarande tandlös så väljer jag att möta
                                       vänner och ta mig in till stan med t-ban..
                                   
                                       Jag längtar ju givetvis till morgondagen då jag ska få in mina
                                       provisoriska tänder som jag nu haft i 8 år..
                                       Det är ju ett mirakel att dom kan sätta in nya tänder fast jag
                                       inte har en egen tand kvar i munnen..
                                       Det var ju helt andra tider då mina föräldrar levde..
                                       Foskningen går ju framåt hela tiden..
                                       Det är nu 3:e och hoppas sista gången jag får nya tänder..

                                       Jag känner en sån tacksamhet till allt jag får uppleva..

                                                                     "bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0