Drömmen.....

                    

                                                  Nu så närmar jag mig operationen!!

                       Jag ska om några dagar sätta in titanskruvar i munnen.
                       Denna morgon så drömde jag att jag satt hos tandläkare
                       vaknade ganska så tidigt denna morgon..
                       Måste ju få erkänna att jag är lite rädd för denna operation.
                       Jag som alltid har haft så låg smärtgräns och är rädd för det
                       jag inte känner till och är så rädd för smärtan..
                       Fast jag vet att jag kommer att bli bedövad i munnen. 
                       Och jag förstår att jag inte under operationen kommer
                       att känna någonting...Men jag kommer ju att höra allt..
                       Och jag förstår att jag kommer ha ont i munnen några dagar
                       efter operationen också..
                       Står i valet och kvalet om jag ska ta emot värktabletter som
                       är beroendeframkallande..
                       Jag gick igenom en operation nyligen då dom tog höftben och
                       satte in i överkäken för att om skruvarna ska fästa..
                       Då skrev tandläkaren ut Citodon men jag löste aldrig ut dom..
                       Nu så står jag i valet och kvalet..
                       Ska ta ett samtal med min sponsor innan jag tar detta beslut..

                       Eftersom jag nyligen varit inne i en återfallsprocess.
                       Jag vill aldrig tillbaka till det helvete jag kommer ifrån..


                                            "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0