Denna dag....

            Idag blir en dag att minnas för mig....

                         Jag kommer nu att få förvekliga en dröm jag burit på i många år..
                         Idag så kommer det att sättas in titanskruvar i min mun...
                         Jag har ju aldrig kunnat accepterat mina löständer..
                         Jag drog ut alla tänderna vid 53 år ålder på grund av mitt missbruk
                         så hade tänderna försämrats mer och mer hade nästan inga kvar..
                         Och dom som fanns kvar var ju så nerslitna...
                         Har sen jag fick in löständerna alltid önskat att få in titantänder och
                         har aldrig trott att detta skulle bli verklighet..
                         Men idag så är jag vid målinjen...
                         Idag blir drömmen en verklighet...
                         Resan hit har varit lång.. Gick igenom en operation i höstas där dom
                         tog ben från höften och satte in i munnen..
                         Det har nu läkts och nu så får jag in skruvar idag...
                         Ja allt går att förvekliga om man så vill...
                         Är glad att jag funnit en väg som jag vill vandra på..
                         Är så tacksam till att jag har två interligenta ben som tar mig till möten
                         och gemenskapen där jag får ta del av andras liv och får dela med mig
                         av mitt eget.. som ibland kan vara väldigt jobbigt...


                         Jag är en lyckligt lottad människa...
                                                                     "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0