Dansgolvet....

    Grönans dansgolv.....


Tog mig iväg till Gröna Lund och dansbanan igår...
Men det fanns ju mycket oro och rädslor i mig..
Om hur det skulle se ut att komma som ensam dam/kvinna
Har ju en fantasi i huvudet att detta gör man ju tillsammans..
Antingen åker man flera stycken eller med en kompis o inte
som mig ensam...
Ja det är ju konstigt hur jag bygger olika bon i min skalle om hur
det borde se ut...
Och att en man ska ju bjuda upp mig, sitter så djupt och det var jag
ju också tvungen att bryta..

Jag mötte också en man jag sett på möten och på FB vi dansade och
här hände någonting inom mig också...
Rädslan och oron försvann likaså det jag byggt upp i mitt huvud..

Jag bjöd upp och jag dansade med en pastor också..
Jag det gäller ju för mig här och nu att bryta mark jag inte gjort
tidigare...
Att dansa nyktert och göra det själv var en otrolig upplevelser..
Det var flera som jag kände då jag kom dit också...

Nu så har jag gjort det igen... Gått rakt in i rädslorna...
Hade en underbart rolig kväll det kom också en kvinnlig
vän.. Träffade också en anna kvinnlig bekant som också 
var solo...
 
Går också mot 2:a dagen rökfri......

                                                        "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0