Dagarna...

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D5AaqDXjnb6c&h=34a9c



                                       Så välkomnar jag en ny dag i mitt liv....

                 Idag så har svullnaden och det blåa i ansiktet blivit lite mindre
                 eller så har jag accepterat att det är så här jag nu ser ut....
                 Jag tog mig till ett möte hos mina vänner igår och en del tittade
                 e klart men jag sa bara som det var..
                 Och det kändes ju lite jobbigt att ta mig ut och in på Konsum hemma
                 men jag tänkte att folk får tro vad dom vill för jag sitter ju inne med
                 sanningen...
                 Vilken härlig känsla "Jag äger sanningen".. Såg det inte så först men 
                 då jag skrev ner det och såg det stod där så fattade jag detta..
           
                 Kan också nu förstå hur viktigt det är att skriva ner och läsa det som
                 jag skriver en gång till....

                Jag livet är ju ett enda lärande om jag vill att det ska vara så...

                En dag till att få förvalta på bästa sätt...
                Kanske jag ska ta mig en liten promenad genom skogen idag här
                där jag bor...

                Jag hör varje dag hur svalorna flyger uppe i det blå och dessa djur
                gör mig så lycklig och deras drill bara älskar jag...

                Ha en bra dag...
                                                       "Bloggbiggan"                     
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0