Alldeles underbart...




                                             Ny dag med nya möjligheter...

                        Börjar denna dag med att ta mig till Käkcentrum på sös..
                        Nu så ska dom ordna så att jag kan få in tänder i munnen
                        tillfälligt...

                        Jippi jag behöver inte från och med i dag vara helt tandlös
                        längre..

                       Vilken gåva detta är för mig..
                       Å att få vara med om denna resa är inte heller så dumt..
                       Det stärker mitt själv och mina insikter om mig själv..

                       Jag som alltid har sett mig som en svag och hjälplös kvinna
                       men så är det ju det ju inte..
                       Att vara svag innerbar inte att vara hjälplös,
                       att våga visa sig svag är en enorm styrka...

                       Ja vad livet kan förändras bara man tar tag i det som är
                       jobbigt att leva med..
                       Slippa att bedöva det som är jobbigt.. 
                       Fast jag inte har fattat detta tidigare så förstår jag det idag..
         
                       Ibland så händer det också att jag mår dåligt på grund av att gamla
                       känslor dyker inom mig..
                       Det har jag aldrig förstått att jag har haft men så är det även idag
                       och då gäller det att säga till mig själv att detta kommer ju från svunna
                       tider då jag stängde av...
                       Jag har ju varit avstängd i så många år..
                      
                       Men idag så kan jag hantera alla dessa jobbiga känslor och stundtals
                       så mår jag inte så bra men jag vet att det går över bara jag inte tar
                       till bedövningsmedel...

                       Tacksam till livet är jag en dag i taget....

                                "Bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0