Vinterpromenad....

 En liten vinterbild från min promenad idag här hemma... Det var ju så vackert att få uppleva solen glans idag.. Det är ju inte precis varje sag som solen visar sig.. Men när den gör det så försöker jag fånga den på bild.. 
Det gör att jag kan njuta flera gånger av samma bild..

Du vet väl om att du är värdefull, att du är viktig här och nu, att du är älskad för din egen skull, för ingen annan är som du.... Det finns allt för många som vill tala om att du bör vara si och så...  Denna text är en del av "Ingmar Olsson"  Psalm... Vi sjöng den idag i kyrkan..
Och den texten stämmer in på oss alla.. Och att förstå att jag inte är ensam utan att VI är många som vill hjälpas åt tillsammans.. Ha det så bra...
                                                                         "bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0