vila.... föret som grodde...

   


           Dagen.....

I dag blir en dag då jag ska vila mitt ben.
Belastade den lite för mycket igår....

                                 


  Skrev dessa tankar då jag satt inspärrad på häktet i Shlm...

                           Kunskapen=makt
                          = makten över sitt liv!

Att kunna se inse farorna för att

förstöra sitt eget liv

genom droger o alkohol 

tobak broendeframkallande

tabletter ja det som inte 

är bra för kroppen                    
                                                                               
Lär dig vad som är farligt

och vad som är ofarligt

När du inser denna skillnad

har du makten över ditt liv

och då går du också

förbi farorna och även ser

vad som är

rätt och vad som är fel

Det är att ha makten

över sitt eget liv..


                                      Tankar från förr som blev ett frö som växte inom mig...

       Makten över mitt liv "ÄGER" jag idag..     


                                                      " Bloggbiggan"
                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0