Trippelbilder..


Hejsan denna Lördag...

Nu så sitter jag här då framför datorn igen.. Och har precis haft en vän här hos mig och vi var på en kort promenad dagen till ära.. Och vad moddigt det är på vissa och svårt att ta sig fram..
Jag tycker och anser att det skandal att inte snöröjningen sköts som den ska.. Det måste ju finnas plogbilar även på helgerna? 

Och i eftermiddag så tänkte jag laga någont gott det kommer att bli fläskfilé i ugn till detta kommer jag att göra häliga klyftpotatisar och  en god sallad till.. 
Det känns som om jag hittat tillbaka till glädjen med att laga mat..
Nu så ska jag gå ner till affären och köpa in det jag behöver till middagen...

                        "Bloggbiggan" bara för idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0