Tacksamhet....

   Tecken på liv....


Var på en kort promenad med mitt barnbarn å vi fångade denna fågel som satt uppborrad som en lite boll.....
Vi stannade upp och tog en bild....
Är så tacksam för att jag har ett barnbarn...

Jag känner också en sån tacksamhet för att jag gjort det jag kunnat för att ta reda på varför
jag har haft så ont i benet..
Har gjort allt i min makt för att hjälpa mig själv framåt..
Idag så har jag ingen direkt värk..

Idag känner jag att jag kan vara till stöd för någon annan..

Visserligen har jag varit ett gott stöd för min dotter o barnbarn under ett par dagar..
Det är ju det vackraste som finns att få finnas för nära och kära...

Nu så kan jag stödja någon annan utanför familjen.
Känner att jag igen kan vara en god medmänniska.
Tackar Gud för allt jag har idag...
 

Idag har jag hopp om att slippa kryckorna för dom belastar ryggen...

Men det har varit ett stort stöd för mig under dagarna då värken inte velat ge med sig...

Jag har fått tillbaka kraften....
Viljan och orken...
Kärleken till livet..(fast det har jag alltid någonstans) ligger alltid och värmer inom mig.
   


                                                     Lyckliga.... Bloggbiggan




    Jag som 19 åring vid Odenplan i Sthlm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0