Små ord....

Hejan denna lördag....

Vaknade denna morgon av mig själv och kände att idag så fick jag vila ut..
Såååå skööönt att få bara vara och slippa prestera...
Det är så skönt att få sig tilldelad ännu en ny dag.. En dag som ingen någonsin
har upplevt.. En sån skön tanke..
Ingen på denna jord har denna dag bakom om sig alla har den framför sig...
Helt otrolig tanke....
Den blev nu såå stor för mig.. Ingen har fått denna dag utan anledning..
Men alla får göra precis som dom vill med denna dag.... 

Och jag känner en dag som denna lite tillitsbrist på grund av att jag denna vecka
har tagit hand om mina känslor på rätt sätt genom...
Jag brukar göra det genom att lyssna på andras tankar och funderingar och dela
med mig om det jag känner och tänker...
När tillbristen ger sig till känna så kommer misstänksamheten som ett brev på posten..
Men som tack var så finns det 12 stegsmöten jag kan gå på dagligen..
Är så tacksam för att jag känner och är så vacksam över hur jag fungerar...

Ja det var några små ord "bara för idag"

Tack Gode Gud för mitt liv idag....


                        "Livsmissionär"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0