Ojojojoj....




                                     

                                       
Oj! Oj! Oj! idag så rullar inte kollektivtrafiken som den ska...
Vädret vill inte heller släppa taget om vårt land..

Tänk om jag hade en egen bil idag...
Då skulle jag inte behöva bekymra mig för om jag kommer in till stan idag..

Men tillbaka till verkligheten tittar ut genom fönstret och ser att det faller ner små lätta flingor
från skyn som till slut lägger sig som ett nytt täcke på marken..

Jag måste få säga att det är så otroligt vackert ute...
Fast det blir kaos på vissa stället i vårt land så tycker jag det är ett mirakel att vi äntligen
har fått ett riktigt vinter..

Men jag vet också att vi är på god väg och att snart så är våren hos oss..
För mig känns det viktigt att få ha drömmar och visioner..
Vet också att dessa leder mig framåt..
För att inte tala om längtan som finns i var och en...
Min längtar driver mig framåt dagligen..

Ja att få leva livet på dess egna villkor...
Det är absolut det bästa som hänt mig i livet...

Nu så har jag inte tid längre att skriva...  


                                            "bloggbiggan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0